Головною метою роботи методичного об’єднання є:
- становлення та розвиток життєвих компетентностей вихованців, свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших;
- створення необхідних умов для розвитку творчих здібностей та формування особистості дитини;
- стимулювання пізнавальної, практичної та комунікативної діяльності учнів, необхідної для формування, застосування та здобуття досвіду їх успішної подальшої адаптації у соціумі.
Завдання методичного об`єднання:
- залучення вихователів до інноваційної, пошукової діяльності;
- впровадження нетрадиційних методик, сучасних інтерактивних методів;
- удосконалення педагогічної майстерності: постійний обмін досвідом, розвиток творчої ініціативи педагогів, виявлення і поширення найбільш ефективних форм та методів в практику роботи та впровадження в роботу кращого педагогічного досвіду;
- систематичне ознайомлення з новинками методичної літератури.
Пріоритетні напрямки в роботі:
- створення сприятливих умов для розвитку та саморозвитку кожної особистості;
- застосування особистісно зорієнтованих педагогічних технологій: попередження асоціативної поведінки, профілактика шкідливих звичок;
- впровадження інноваційних ефективних методів виховання, залучення молоді та батьків до практичної реалізації розвитку в умовах сучасного розвитку суспільства;
- створення «банку інформації» з проблеми формування креативної особистості шляхом організації відносин «Людина – Суспільство».
Для досягнення поставленої мети вихователі спираються на загальнолюдські цінності, такі, як: Людина, Сім’я, Батьківщина.
Весь освітній процес спрямований на те, щоб допомогти дітям здобути потрібні знання та вміння, навчити застосовувати їх у майбутньому житті.
Вихователі намагаються систематизувати пізнання світу дитини, вчать думати, стимулюють інтерес до оточуючого, відкриваючи дітям якомога більший потік інформації з життя, підтримують допитливість, розвивають спостережливість, творчі здібності, нахили.
|
№ з/п |
Питання |
Відповідальний |
|
1. |
Ознайомлення з наказами Міністерства освіти і
науки України. |
Заступник з ВР Сердюк М.О. |
|
2. |
Звіт про роботу методичного об’єднання
вихователів в 2020/2021 н.р. |
Керівник МО Федисів К.С. |
|
3. |
Ознайомлення з планом роботи МО на 2021/2022 навчальний
рік та затвердження його. |
Керівник МО Федисів К.С. Заступник з ВР Сердюк М.О. |
|
4. |
Вимоги до календарного та щоденного планування
вихователів: -перелік документації, необхідної для роботи
вихователів; -обговорення матеріалу для самоосвіти
вихователів. |
Заступник з ВР Сердюк М.О. |
|
5. |
Головні складові компетентності
педагогічних працівників. Педагогічна
етика. Кодекс честі педагога. |
Керівник МО Федисів К.С. |
|
6. |
Методичний
анонс-огляд новинок методичної та науково – популярної літератури,
презентація передплатних періодичних видань, інтернет-сайтів, пошукових
систем, електронних бібліотек, які сприятимуть виховній діяльності
вихователів школи. |
Керівник МО Федисів К.С. Бібліотекар |
№ з/п | Питання | Відповідальний |
1. | Інформаційно-комунікаційні технології. Небезпечні квести для дітей. Профілактика залучення. | Практичний психолог |
2. | Проблема виникнення та попередження булінгу в дитячому середовищі. | Вихователь Гуменчук М.О. |
3. | Прищеплення учням культури поведінки та спілкування, навчання способам розв’язання конфліктів у колективі та суспільстві. | Вихователь Гайдаш Н.В. |
4. | Взаємовідвідування, обговорення самопідготовок, виховних заходів, організації режимних моментів з метою обміну досвідом роботи протягом року. | ЗВР , керівник МО, члени МО |
№ з/п | Питання | Відповідальний |
1. | Особливості соціально-педагогічної роботи з підлітками, схильними до правопорушень, та з дітьми шкільного віку із неблагополучних сімей. | Соц. педагог |
2. | Вплив інформаційно-комунікаційних технологій на психофізіологічний розвиток молодого покоління. | Вихователь Бойченко К.І. |
3. | Сучасний підхід до позакласної виховної роботи. Нові форми позакласної виховної роботи. НУШ | Вихователь Джебженяк К.В. |
4. | Затвердження планів роботи вихователів та класних керівників на ІІ семестр 2021/2022 н. р. | ЗВР , керівник МО, члени МО |
5. | Взаємовідвідування, обговорення самопідготовок, виховних заходів, організації режимних моментів з метою обміну досвідом роботи протягом року. | ЗВР , керівник МО, члени МО |
№ з/п | Питання | Відповідальний |
1. | Формування екологічної компетентності | Вихователь Гавілей М.В. |
2. | Формування соціальних компетентностей учнів в умовах спеціальної школи. | Вихователь Цівун О.І. |
3. | Спільна робота вихователя та класного керівника – основа успішного виховного впливу на особистість учня. | Вихователь Федисів К.С. |
4. | Взаємовідвідування, обговорення самопідготовок, виховних заходів, організації режимних моментів з метою обміну досвідом роботи протягом року. | ЗВР , керівник МО, члени МО |
№ з/п | Питання | Відповідальний |
1. | Про підсумки роботи методичного об’єднання за 2021/2022 навчальний рік та перспективні завдання на 2022/2023 навчальний рік | ЗВР , керівник МО, члени МО |
2. | Про підготовку й публікацій розробок, виховних заходів, методичних матеріалів у фахових виданнях, педагогічних сайтах, методичних порталах | ЗВР , керівник МО, члени МО |
3. | Проведення моніторингу рівня вихованості учнів в 2021/2022 навчальному році. | ЗВР , керівник МО, члени МО |
4. | Обговорення перспективного плану роботи методичного об’єднання на 2022/2023 навчальний рік | ЗВР , керівник МО, члени МО |
Немає коментарів:
Дописати коментар